"Saya bukanlah Ustaz Juga Motivator", Adam Corrie Berkongsi Pendapat Tentang Kehidupan

loading...
"Saya bukanlah Ustaz Juga Motivator", Adam Corrie Berkongsi Pendapat Tentang Kehidupan

Bumi mana yang tak ditimpa hujan, manusia mana yang takda masalah. Walau hebat mana orang itu pasti akan timpa pelbagai ujian dalam hidup. Takperlu lah merungut selalu sebab ujian itu tanda yang kita mula alpa dan ingkar dengan perintah-Nya.
Kalau ada yang rasa ada saja masalah dalam hidup tu, mari baca nasihat bernas dari "Adam Corrie"ini.

"Semua aku kena buat, aku ni kuli batak diorang ke. baik aku blah macam tu. Padan muka diorang"

 "Seorang MUKMIN akan terus berjuang, krn dunia ini tempat menuai pahala, di akhirat kelak baru di hitung amal ibadat kita"
Sumber: Adam corrie
loading...

0 Response to ""Saya bukanlah Ustaz Juga Motivator", Adam Corrie Berkongsi Pendapat Tentang Kehidupan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close