Ngerii.. Tragedi Temujanji Kali Pertama, Lelaki Maut 30 Minit Selepas Telan Pil Kuat dan Buah ini..

loading...

Mangsa kejang – kejang dan matanya terbeliak serta kedua tangannya mengempal kesakitan. Saksi kemudian cuba memberikan air mineral namun usaha itu gagal untuk menenangkan mangsa.





Niat sepasang kekasih untuk melepaskan rindu didalam sebuah bilik hotel tidak sampai ke anding apabila kekasih wanita berkenan mengalami kejang kejang dan meninggal dunia dalam kejadian yang berlaku semalam 26/17.
Saksi Sri berkata mereka datang ke hotel berkenan kira kira jam 20:45,pertemuan itu adalah pertemuan pertama mereka selepas menjalin cinta sejak 3 bulan lalu.
Sebelum mereka melakukan hubungan intim,mangsa memakan buah langsat dan menelan sejenis obat perangsang seks.
Kira kira 30 menit kemudian saksi berkata mangsa kejang – kejang dan matanya terbeliak serta kedua tangannya mengempal kesakitan.Saksi kemudian cuba memberikan air mineral namun usaha itu gagal untuk menenangkan mangsa.
Saksi yang panik terus memanggil kaki katangan hotel untuk melaporkan kejadian kepada pihak polis.
Bagaimanapun pihak polis yang sampai ketempat kejadian mendapati mangsa sudah pun meninggal dunia,mayat mangsa kemudian dibawa kehospital untuk dibedah siasat.
Pihak polis yang membuat siasatan mendapati sebungkus rokok,kulit langsat didalam bilik dan bungkusan pil kuat,dugaan awal didakwa mangsa mati akibat serangan jantung mendadak.Dalam talian eberita nusantara Mary memberitakan dari kalimantan barat pontianak.
loading...

0 Response to "Ngerii.. Tragedi Temujanji Kali Pertama, Lelaki Maut 30 Minit Selepas Telan Pil Kuat dan Buah ini.. "

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close