"Nak Sangat !" - Kantoi Tidur dgn Perempuan Lain, Isteri Kerat Kemaluan Suami Tepi Jalan

loading...
Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya terputus juga kemaluan tupai tersebut...kena tak peribahasa tu ? mcm mana tak kena, kemaluan seorang suami dikerat di hadapan org awam ketika satu pertelingkahan suami dan isteri...tu lah, dah ada isteri, nk merasa perempuan lain...dari boleh 'merasa', langsung boleh 'tengok' je....


Seorang pria bernama Somchai ini harus kehilangan p3n15nya setelah diserang oleh istrinya yang pada saat itu tengah dilanda api cemburu. Si istri yang mungkin merasa sakit hati langsung memotong p3n15 Somchai dipinggir jalan .
Kejadian tersebut sontak membuat geger orang yang berada di kawasan wisata Pattaya, Thailand pada Selasa (7/6/2016) lalu.
Menurut keterangannya , si wanita yang dirahasiakan identitasnya itu sedang dilanda api cemburu karena suaminya dituduhnya selingkuh dengan sahabatnya sendiri.
Kejadian tragis ini bermula ketika si wanita yang merasa sakit hati berpura-pura ingin melakukan 53k5 oral di jalanan. Somchai  pun mau saja dan tanpa rasa curiga ia lalu melepas celananya.
Si wanita pun awalnya membuat Somchai keenakan dan bergairah hingga beberapa menit kemudian, si wanita ini lalu mengeluarkan pisau cutter, dan langsung saja memotong kemaluan suaminya.
Somchai pun spontan kesakitan, tubuhnya berlumuran darah. Beruntung , tim medis langsung datang untuk menyelamatkan Somchai.
Kini Somchai sedang dirawat di rumah sakit setelah p3n15nya diketahui nyaris putus. Kasus ini pun berlanjut ke pihak kepolisian untuk penyelidikan lebih lanjut.
loading...

0 Response to ""Nak Sangat !" - Kantoi Tidur dgn Perempuan Lain, Isteri Kerat Kemaluan Suami Tepi Jalan"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close