"Sebut Produk Pun Berkira, Apa Guna Menaja" - Dato Vida

loading...


Tidak dapat menahan sebak dan perasaannya, Datuk Seri Vida meluahkan perasaannya di Instagram berhubung tindakan satu program di stesen televisyen yang hanya beberapa kali saja menyebut produknya sedangkan program tersebut adalah di bahawa tajaan usahawan wanita itu.


Selain itu, Vida juga turut menyatakan tekanan darahnya meningkat sekaligus membuatkan pengikutnya di Instagram risau dan menasihatkan agar dia berehat dan menenangkan fikiran.

"Saya faham, saya akur. Muka saya tak boleh masuk tv. Products tak boleh masuk tv. Tak boleh cakap apa pun, saya takpe. Tapi kalau nak sebut products pun berkira, apa nama menaja?," katanya di laman sosial berkenaan.
Apa pun, semoga Datuk Vida tabah dalam menghadapi dugaan yang mendatang lebih lebih lagi selepas menempuhi dugaan dalam berumahtanggaa baru baru ini.

loading...

0 Response to ""Sebut Produk Pun Berkira, Apa Guna Menaja" - Dato Vida"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close
#headlineatas { opacity:1.0; height:auto; width:auto; position:absolute; top:380px; left:85px; align:center; border-bottom:1px #005094 solid; border-bottom:0px blue solid; color:#333; padding:0px; z-index:1001; font-size:13px;}
facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close